web analytics

Vertrek Tunesie

Vandaag (Dinsdag 22 juni) ging de wekker om 3.00 uur we moesten om 4.00 uur op schiphol zijn. Na het incheken zijn we achter de douane koffie gaan drinken. Onder tussen is mijn rugzak Ritalin er in het laadruim in gegaan. Om 5.30 zijn we naar de gate gegaan en konde we meteen instappen. Omdat alles zo spoedig verliep stonden we 5 min voor tijd al klaar om vertrekken. Damm wat is de rit van de gate naar de polderbaan lang, maar op het moment dat we de polderbaan opdraaide gingen de motoren meteen in vol vermogen. (ik had eigenlijk op een geremde start gehoopt) en in no-time vlogen over Ijmuiden tussen Alkmaar en Den helder maakte we een halve draai naar het zuiden om via de lijn Maastricht, Luxemburg, Lyon naar Tunesie te vliegen. Na ong. Een vliegen hengen we bijna boven de Middenlandse zee. Na een vlucht van 2 uur en 15 min zetten we de landing in. Ter hoogte van de wolken hobbelde we een beetje door de turbulentie. Na dat we via een mooie glijvlucht op de vliegveld aan kwamen bleek dit een nieuwe vliegveld te zijn. Hier kom ik zo door lopen met mijn tas ( met ritalin hihi) en konden plaats nemen in de bus die ons naar het hotel bracht. Hotel. Na een rit van 1.30 uur kwamen we aan bij het hotel Vincci Nour Palce. Na het inchecken, welkoms drankje en uitleg zijn wij naar onze hotel kamer gegaan. Entree zag er mooi uit, na een lange wandeling kwam we aan bij de kamers. Dit was op het zelfde nivo als het strand en het zwembad dit was een mooi plekje voor oma. Na dat we waren uitgepakt gingen we naar de lunche. Na de lunche zijn we gaan zwemen in de ze. Oma is helemaal in haar nopjes en wij als klein kinderen gaan nog even voor haar kijken welke massage wij haar kunnen geven. Voor mij word het misschien met mijn ADHD wat moeilijker om mijn te vermaken maar ik hoor dat ik mee moet achter een speedboot hangen in een parachute. Morgen gaan we met de jet ski op pad. Het is nu eigenlijk woendag en heb in de lobby van het hotel een open wifi gevonden vandaar dat ik dit online kon zetten. Vanavond zet ik denk ik weer wat online.